Livio staat voor goede zorg! Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze zorgverlening. Meestal kan een gesprek met de betreffende medewerker, de eerst verantwoordelijke of de coach/coördinator een oplossing bieden. Mocht dat niet het geval zijn dan kunt u een klacht indienen. Anderen die een klacht kunnen indienen zijn: uw vertegenwoordiger, uw gemachtigde, uw zaakwaarnemer en uw nabestaanden.
Signalen, wensen en klachten van cliënten kunnen we gebruiken om ons werk en aanbod steeds weer te verbeteren en aan te passen aan veranderende cliëntwensen.
Klachtenregeling
Klachten worden behandeld conform de landelijke klachtenregeling voor thuiszorg, verzorgingshuizen en verpleeghuizen. Deze klachtenregeling kunt u opvragen bij de Klachtenfunctionaris.
Klachtenregeling Wzd
Voor klachten over onvrijwillige zorg in het kader van de Wzd geldt een aparte regeling. De klachtenfunctionaris kan u hierover informeren, adviseren en helpen. Klachten worden behandeld conform de modelklachtenregeling Wkkgz - Actiz/LOC. Deze klachtenregeling kunt u opvragen bij de klachtenfunctionaris.
Meer informatie
Voor meer informatie over klachten en klachtafhandeling kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. Deze is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.30 en 12.00 uur via telefoonnummer 06-22411077.
Ook kunt u de klachtenfunctionaris inschakelen door dit
formulier te downloaden, in te vullen en naar onze functionaris op te sturen.