Livio

Wij zijn dagelijks dag en nacht bereikbaar, alsook in weekenden en op feestdagen. Bel 0900-9200. Wij helpen u graag.
Mijn Livio

Menu

Klachtprocedure

​​​​​​​​​​​​​​Livio staat voor goede zorg. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze zorgverlening. Meestal kan een gesprek met de betreffende medewerker, uw contactpersoon of de leidinggevende een oplossing bieden. Mocht dat niet het geval zijn dan kunt u een klacht indienen, conform onze laagdrempelige klachtenregeling.

Signalen, wensen en klachten van cliënten gebruiken we om ons aanbod steeds weer te verbeteren en aan te passen aan veranderende cliënt​wensen.

Klachtenregeling en de klachtencommis​sie

Klachten worden behandeld conform de landelijke klachtenregeling voor thuiszorg, verzorgingshuizen en verpleeghuizen. Deze klachtenregeling kunt u opvragen bij de Klachtenfunctionaris.

Klachtenregeling BO​PZ

Voor klachten in het kader van de Bijzondere Opneming Psychiatrische Ziekenhuizen (BOPZ) is een aparte regeling opgenomen in de klachtenregeling.

Meer inform​​atie

Voor meer informatie over klachten en klachtafhandeling kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris, mevrouw M. van Keulen. Zij is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.30 en 12.00 uur via telefoonnummer (053) 460 21 14.

Ook kunt u de klachtenfunctionaris inschakelen door dit formulier te downloaden, in te vullen en naar onze functionaris op  te sturen.

We zijn er wanneer nodig

Stuur een mail

Binnen 24 uur reactie op werkdagen

Mail sturen

Bel mij terug

Laat hieronder uw telefoonnummer achter en wij bellen u terug:

Woningen

Geen woningen gevonden.

Aanbod van LivioPlus

Geen aanbiedingen gevonden.